Conceptueel ontwerpen = dé werkstrategie van Burovorm+
Tijdens het eerste gesprek met onze klant, proberen wij zo gericht mogelijke vragen te stellen zodat we zowel de noden en wensen van de klant kennen, maar ook hoe de interne werking eraan toe gaat, wat de dagelijkse circulatie is, wat de huidige pijnpunten zijn, welke waarden en normen het bedrijf nastreeft, … Op die manier weten wij niet enkel welk meubilair of welke stijl de klant verkiest, maar kunnen we het bedrijf ook volledig doorgronden. Op basis daarvan stellen wij een concept en moodboard voor dat volledig op de klant is afgestemd. Het bepaalt de sfeer en het uitzicht van het uiteindelijke ontwerp. Hierbij wordt met alle elementen in de ruimte rekening gehouden: vloer, verlichting, plafond, sfeer, meubilair, …
Een goed ontwikkeld concept vormt een leidraad gedurende het hele ontwerp. Meer nog, een concept bepaalt vaak mee de uiteindelijke keuzes. Zowel op gebied van meubilair en inrichting, maar ook bij andere belangrijke bedrijfsbeslissingen kan een concept een hulp zijn. Een concept brengt werknemers en werkgevers in eenzelfde flow en creëert meer happiness op de werkvloer. En happy werknemers zijn efficiënte werknemers. #shapinghappiness is dan ook wat Burovorm+ nastreeft in elke inrichting