Akoestiek in je kantoorinrichting

Een veel voorkomend en onderschat probleem in huidige kantoren is akoestiek

Regelmatig wordt het belang van een goede akoestiek onderschat… tot men er problemen aan ondervindt natuurlijk. Wanneer er bij de inrichting en aankleding van het kantoor geen rekening werd gehouden met de akoestiek, ondervindt de gebruiker achteraf regelmatig een storende geluidsoverdracht of weerkaatsing. Denk bij de inrichting van uw ruimte daarom reeds op tijd aan de akoestiek. Er zijn diverse, mooie en creatieve oplossingen om een ruimte akoestisch te verbeteren en te optimaliseren.

Wie de efficiëntie op kantoor wil verhogen, moet ook de akoestiek in de ruimte optimaliseren. De achtergrondgeluiden op kantoor roepen bij de medewerkers stress op. Terwijl een aangename akoestiek een belangrijke bijdrage levert aan de motivatie en concentratie op het werk.

Foto’s: De Vorm

Laatste nieuws

Schrijf je in

Ontvang interessante tips & tricks voor meer geluk op de werkvloer

error: Content is protected !!