Werkwijze

Voor ons is elke klant en elk project uniek. Onze werkwijze verschilt daarom ook elke keer omdat wij ons aanpassen aan onze klanten. Toch schetsen wij voor u even hoe wij te werk gaan:

Een eerste bespreking

  • Wat kan Burovorm voor u doen?
  • Analyse van de huidige situatie.
  • Overlopen van uw wensen en behoeftes voor de nieuwe situatie.
  • Bespreken van mogelijke oplossingen voor de nieuwe kantoororganisatie.
  • Eventueel bekijken wat er nog kan gerecupereerd worden.
  • Bekijken de beschikbare en nodige budgetten.
  • Bepalen van de omvang van de opdracht.

Hierna maken wij voor u:

  • een eerste GRATIS raming van het nodige budget
  • een GRATIS collage van de producten en sfeer die wij voor ogen hebben

Het uitwerken van een project

  • Volledige analyse en uitwerken van het concept, rekening houdend met de reeds besproken wensen.
  • Er wordt een ontwerp gemaakt waarin de informatie over de behoeften van de opdrachtgever verwerkt worden.
  • Groeperen per afdeling / functie, indelen van de verschillende ruimtes
  • Technische aspecten worden bekeken: elektrificatietoepassingen, datavloeren, akoestische problematiek (wanden, plafonds en vloeren), klimaatregeling, vloerbekleding, verlichting, etc

De concrete uitwerking bestaat uit:

  • een in kleur uitgewerkt ontwerp in 2D en/of 3D.
  • een offerte voor het voorgestelde meubilair en afwerkings materialen
  • presentatie van de gebruikte materialen en kleuren
  • Wanneer u het meubilair bij ons besteld worden ontwerpkosten verminderd.

Voorbereiden van eventuele werken

  • Gedetailleerde werkbeschrijvingen naar aannemers toe.
  • Detail bestekken met een volledige beschrijving van alle materialen en producten.

Concreet:

  • Opmaken van alle uitvoeringsplannen
  • Opvragen en bundelen van alle offertes voor de uitvoeringswerken
  • Met uitvoerders ter plaatse komen om de uit te voeren werken te bespreken

De uitvoering

  • Opmaak van planning en werkschema
  • Een regelmatige controle op de uitvoering van de werken
  • Uitwerken en bezorgen van werfverslagen
  • Fungeren als tussenpersoon in de communicatie tussen opdrachtgever en aannemers.
  • Het leveren en plaatsen van het meubilair
  • Bijstaan bij de oplevering
  • Wij kunnen de volledige en gedeeltelijke coördinatie op ons nemen. Werkuren worden aangerekend in regie.