Nieuws

In de kijker...

Ontdek enkele van onze nieuwigheden...

Opbergen in het hedendaagse kantoor

Sistema 28 akoestische schuifdeurkast Fantoni

Ondanks toenemende digitalisering worden veel zaken nog fysiek opgeslagen. Dossiers worden nog op papier afgedrukt en deze moeten kunnen opgeborgen worden. Ook om rommel te vermijden, blijven kasten nodig. Afhankelijk van uw behoefte en budget hebben wij allerlei opties. U maakt de keuze tussen houten of metalen kasten. De hanteerwijze kan variëren tussen draaideurkasten, schuifdeurkasten, rolluikkasten, ladenkasten of open kasten. Naast standaard kasten hebben we ook hangkasten, akoestische kasten, garderobekasten, vitrines, dressoirs, archiefrekken en mobiele kasten.

We bieden daarbij allerlei accessoires aan om uw kasten in te richting, van legplanken, hangelementen, tot schuiven...

Voor opberging zoals personal space wordt gebruik gemaakt van lockers, ladeblokken of individuele retourkasten. In een compacte opbergruimte kunnen we namelijk onze persoonlijke spullen kwijt, die bij onze werkbeleving passen en gemakkelijker van plaats kunnen veranderen.

Buiten de standaard oplossingen bieden we ook oplossingen op maat of oplossingen zoals een mobiel archief. Zeker bij een uitgebreid archief dat niet zo vaak meer gebruik wordt, maar nog toegankelijk moet kunnen zijn, is dit de ideale oplossing.

Toegevoegd op: 27/09/2017

Klik hier voor meer informatie over dit nieuwsbericht

Actie in de kijker: Se:do bureaustoel

sedo nieuwe bureaustoel sedus

Bent u op zoek naar nieuwe bureaustoelen of zijn uw bestaande bureaustoelen aan vervanging toe?

Naar aanleiding van de lancering van de nieuwe Se:do bureaustoel van Sedus op Orgatec. Biedt Burovorm zijn klanten deze bureaustoel aan tegen een tijdelijk verminderde nettoprijs bij afname van minimum 10 stuks*.

De Se:do voldoet aan de hoge flexibiliteit eisen van kantoormeubilair. De ergonomische functies zijn gemakkelijk in te stellen, waardoor deze hoogst geschikt is voor wisselende gebruikers in flexibele, wisselwerkplekken en open space kantoren. Daarnaast blijft de Se:do samen met alle andere Sedus bureaustoelen, een kwalitatief en duurzaam product. De sedus productvormgeving is gericht op recycling, ecologisch geteste materialen, een productie die hulpbronnen ontziet en energiebewust is en permanente kwaliteitstests.

U kan de Se:do bureaustoel in zijn standaarduitvoering met netrug en in stofgroep 9 verkrijgen bij Burovorm aan de tijdelijke vermindere prijs 399euro/ excl. BTW per stuk/ actie vanaf 10 stuks. (Normale verkoopprijs vanaf 539euro) Stof te kiezen. Mits meerprijs zijn andere stofcategoriën en extra opties mogelijk. Maak gebruik van deze actie en contacteer ons of kom langs in onze showroom om de stof en opties te kiezen.

*Actie geldig tot 15/12/2016.

Toegevoegd op: 14/11/2016

Klik hier voor meer informatie over dit nieuwsbericht

Orgatec 2016

orgatec

Orgatec te Keulen is dé beurs voor de kantoorinrichting sector. De nieuwigheden van onze vaste partners worden er voorgesteld. In oktober gaan we naar Keulen om de nieuwe meubelcollecties voor u te ontdekken. Volg onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte over alle nieuwe collecties en producten voor uw kantoor.! Update volgt begin november.

Toegevoegd op: 22/09/2016

Klik hier voor meer informatie over dit nieuwsbericht

Welke indruk wilt u maken?

onthaal en wachtruimte

Uw publieke ruimtes zoals lobby/onthaal vormen een eerste impressie van uw bedrijf. Naast de eerste indruk moet er ook nagedacht worden over het gevoel dat u wilt overbrengen bij uw bezoekers. Een bezoeker of klant moet zich welkom voelen, dus een inkomhal moet uitnodigend zijn. Moet een bezoeker even wachten? Dan moet een lounge comfortabel aanvoelen, zo zal het vertrouwen opwekken. De ruimtes moeten bekeken worden als een totaalbeleving waar een buitenstaander binnenstapt. Maak dus de juiste indruk met de ruimtes waar bezoekers vaak de meeste tijd doorbrengen: uw ontvangstruimtes en meetingrooms. Ook voor een potentiële medewerker zal dit de vraag invullen: wil ik hier werken?

Wij denken mee na over uw bedrijf en hoe u de juiste uitstraling kan verkrijgen met een uitnodigende, warme, aangename inrichting. Daarbij wordt gebruik gemaakt van zorgvuldig uitgekozen meubilair en de gepaste aankledingselementen die de juiste uitstraling zullen geven aan uw bedrijf.

Toegevoegd op: 22/09/2016

Klik hier voor meer informatie over dit nieuwsbericht

Over te nemen wegens verhuis eigenaar

keppel segers

De eigenaar gaat verhuizen en heeft niet voldoende plaats om dit in te huizen. Nog in perfecte staat - 4 jaar oud. Het betreft o.a. burelen, tussenwandjes, ladeblokken en retourkasten.

Hieronder vindt u foto's van het bestaande meubilair. Bij interesse kan u rechtstreeks contact opnemen met de eigenaar: christine.lodeweyckx@keppelsegers.com

Toegevoegd op: 23/05/2016

Klik hier voor meer informatie over dit nieuwsbericht