Nieuws

In de kijker...

Ontdek enkele nieuwigheden...

Actie in de kijker: Se:do bureaustoel

sedo nieuwe bureaustoel sedus

Bent u op zoek naar nieuwe bureaustoelen of zijn uw bestaande bureaustoelen aan vervanging toe?

Naar aanleiding van de lancering van de nieuwe Se:do bureaustoel van Sedus op Orgatec. Biedt Burovorm zijn klanten deze bureaustoel aan tegen een tijdelijk verminderde nettoprijs bij afname van minimum 10 stuks*.

De Se:do voldoet aan de hoge flexibiliteit eisen van kantoormeubilair. De ergonomische functies zijn gemakkelijk in te stellen, waardoor deze hoogst geschikt is voor wisselende gebruikers in flexibele, wisselwerkplekken en open space kantoren. Daarnaast blijft de Se:do samen met alle andere Sedus bureaustoelen, een kwalitatief en duurzaam product. De sedus productvormgeving is gericht op recycling, ecologisch geteste materialen, een productie die hulpbronnen ontziet en energiebewust is en permanente kwaliteitstests.

U kan de Se:do bureaustoel in zijn standaarduitvoering met netrug en in stofgroep 9 verkrijgen bij Burovorm aan de tijdelijke vermindere prijs 399euro/ excl. BTW per stuk/ actie vanaf 10 stuks. (Normale verkoopprijs vanaf 539euro) Stof te kiezen. Mits meerprijs zijn andere stofcategoriën en extra opties mogelijk. Maak gebruik van deze actie en contacteer ons of kom langs in onze showroom om de stof en opties te kiezen.

*Actie geldig tot 15/12/2016.

Toegevoegd op: 14/11/2016

Klik hier voor meer informatie over dit nieuwsbericht

Orgatec 2016

orgatec

Orgatec te Keulen is dé beurs voor de kantoorinrichting sector. De nieuwigheden van onze vaste partners worden er voorgesteld. In oktober gaan we naar Keulen om de nieuwe meubelcollecties voor u te ontdekken. Volg onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte over alle nieuwe collecties en producten voor uw kantoor.! Update volgt begin november.

Toegevoegd op: 22/09/2016

Klik hier voor meer informatie over dit nieuwsbericht

Welke indruk wilt u maken?

onthaal en wachtruimte

Uw publieke ruimtes zoals lobby/onthaal vormen een eerste impressie van uw bedrijf. Naast de eerste indruk moet er ook nagedacht worden over het gevoel dat u wilt overbrengen bij uw bezoekers. Een bezoeker of klant moet zich welkom voelen, dus een inkomhal moet uitnodigend zijn. Moet een bezoeker even wachten? Dan moet een lounge comfortabel aanvoelen, zo zal het vertrouwen opwekken. De ruimtes moeten bekeken worden als een totaalbeleving waar een buitenstaander binnenstapt. Maak dus de juiste indruk met de ruimtes waar bezoekers vaak de meeste tijd doorbrengen: uw ontvangstruimtes en meetingrooms. Ook voor een potentiële medewerker zal dit de vraag invullen: wil ik hier werken?

Wij denken mee na over uw bedrijf en hoe u de juiste uitstraling kan verkrijgen met een uitnodigende, warme, aangename inrichting. Daarbij wordt gebruik gemaakt van zorgvuldig uitgekozen meubilair en de gepaste aankledingselementen die de juiste uitstraling zullen geven aan uw bedrijf.

Toegevoegd op: 22/09/2016

Klik hier voor meer informatie over dit nieuwsbericht

Over te nemen wegens verhuis eigenaar

keppel segers

De eigenaar gaat verhuizen en heeft niet voldoende plaats om dit in te huizen. Nog in perfecte staat - 4 jaar oud. Het betreft o.a. burelen, tussenwandjes, ladeblokken en retourkasten.

Hieronder vindt u foto's van het bestaande meubilair. Bij interesse kan u rechtstreeks contact opnemen met de eigenaar: christine.lodeweyckx@keppelsegers.com

Toegevoegd op: 23/05/2016

Klik hier voor meer informatie over dit nieuwsbericht

In de kijker: Zit-sta werkplek

zit-sta werkplek

Als "kantoorwerkers" zijn we door de jaren heen steeds gewoon geweest om "zittend" te werken. Meermaals zullen we van onze huisdokter of osteopaat te horen hebben gekregen dat onze rug-, nek-, oog-, hoofdpijnklachten te maken hadden met ganse dagen achter de computer te zitten.

Een goede ergonomische bureaustoel die de rug dynamische ondersteunde was de eerste verbeterende stap met de jaren. Regelmatiger eens wegwandelen (bv naar het kopieermachine) was een manier om dit "zitten" eens positief te onderbreken. Soms eens een koffiebreak was een andere manier... Maar toch waren dit niet altijd de meest ideale oplossingen. De meest recente tendens voor fysieke klachten bij kantoorwerk, is de zit-sta werkplek.

De dagen dat we de hele dag al zittend voor de computer onze werkuren wegsleten zijn voorbij. De zit-sta werkplek wordt de nieuwe standaard. Het betreft hier niet enkel een trend, maar het is ook officieel bewezen dat "dynamisch" werken beter voor ons is. De ene persoon heeft meer behoefte om af en toe te kunnen zitten, maar staand werken hoeft zeker geen ongemak te zijn, integendeel. De mens beseft steeds beter dat beweging belangrijk is en dat van houding veranderen, zowel zittend als staand, belangrijk is om gezond te kunnen werken.

Voordelen: Minder rugklachten, gezonder lichaam, beter presteren, dynamischer werken, computerwerk wordt aangenamer, etc.

Steeds meer fabrikanten beginnen dit ook in te zien en in te spellen op deze nood. Het hoogte-instelbaar bureau, waarbij de gebruiker kan kiezen tussen zittend of staand werken, zit in het aanbod bij steeds meer merken en collecties. Met een gasveer, slinger of elektrische bediening is ons bureau in geen tijd van hoogte veranderd.

U heeft reeds een elektrische hoogte instelbaar zit-sta bureau vanaf 679euro excl. BTW

In onze showroom is deze trend reeds sinds vorig jaar zichtbaar. Ook onze eigen burelen zijn reeds gedeeltelijk zit-/sta werkplekken. Kom zeker eens naar onze showroom om enkele voorbeelden van onze hoogteverstelbare werkplekken en sta tafels te bekijken.

Toegevoegd op: 05/02/2016

Klik hier voor meer informatie over dit nieuwsbericht